marți, 10 mai 2011

Banc cu pescari

Trei prieteni pescari se intalneau inacelasi bar dupa fiecare partida de pescuit sa-si povesteasca ziua. Zice unul: - Azi nimic,un carasel. Al doilea: -Eu chiar nimic, e iarna ce sa-i faci... Al treilea putin mai mincinos: -Nu ma laud, dar asa crap am prins( si-si desface mainile cam la jumat-de-metru. Ceilalti isi dau seama ca exagereaza, dar las... A doua zi primul nimic, al doilea nimic, mincinosul isi desface mainile la un metru, si zice: -Asa somn, abia l-am scos... Ceilalti, intrigati, cad de acord ca ziua urmatoare sa-i lege mainile, sa nu mai minta. Zis si facut, i-au legat mainile si incep sa-si povesteasca. Slabut, zice unul, speram sa prind ceva. Macar o data mi-ar fi tras...zise al doilea La care profesionistul n-a mai rezistat, si cum avea mainile legate, isi impreuneaza pumnii si zice: - Am prins un peste, asa ochi avea!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu